close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
台北市有沒有英檢和多益都可以上的補習班?
May 30th 2013, 06:38

我現在升高二
其實學校沒有要求的門檻,
不過我跟同學都希望高三申請時有個英文證照,
幫助應該會比較大
所以就一起補戴爾美語,
那邊教室超漂亮, 老師很幽默活潑,
媽媽也很支持我在這邊上課
那邊的櫃檯姐姐都很親切
會隨時關心我們學習的狀況
段考時不能上課
也有視訊補課系統
對我幫助挺大的!
我很喜歡戴爾的老師,
教的不但都是英檢的重點
對學校課業幫助也很大,
在那邊也有很多其他學校的競爭者,大家都很認真,可以互相切磋
我現在英文都前三名喔
老師說英檢成績考得好還可以申請獎學金,我媽真聰明,幫我挑對了補習班!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()