Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
我想開口說英文但是我沒有勇氣
May 27th 2013, 13:37

我蠻推英代外語的唷
如果不想輸別人
就快來學習英文吧
而且我覺得會說英文真的就是不一樣
感覺好厲害
我自己在是在這邊上課的學生
我是因為被激到所以才來上課的
因為常被笑沒能力
我就要證明給那些人看

英代每月會提供考試可以練習
考多益前就把考卷的題目看一遍
錯誤的地方多多複習
就會進步囉
因為英代出的考題和正式考試差不多
也表示英代很用心
給我們學生很好的福利
建議你選擇英代外語哦

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()