Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 投票中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 投票中
車禍民事賠償
Jun 16th 2013, 08:01

本人日前車禍
因違規待轉(未轉到待轉區)
遭後方計程車追撞(他是綠燈直行車)
雙方車速都不快
刑事責任上我有被開違規左轉的罰單
現在即將和對方上調解委員會
要我賠償他的計程車
當時也沒撞很嚴重
我本人受一點輕傷也在做輕微復健
機車也稍有損壞
想問懂法律的各位
情勢是一面倒
還是有對我有利的法規

#我想說各賠各的了事
自己受了傷醫藥費自己出
也不打算獅子大開口
畢竟是我錯在先
但對方只關心他的車
硬要我賠償

請各位替我想想辦法

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()