close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
天然成分的洗髮精
Jun 23rd 2013, 09:04

我以前是辦公室唯2貴妃型護士
經常成為辦公室的笑點
心裡難免很難過
工作實在太忙太累
根本撥不出時間運動瘦身
所以我只能穿塑身衣
想辦法調整生完2個小孩後的富態體型
但體型仍未能有效調整
肥胖的體態工作忙起來加倍疲累
加上我血壓又高,減肥真是難上加難
透過另一位同事的介紹
在網路上認識一位朋友
幫助我瘦了最胖的小腹和大腿
我總共減去了13公斤的體重
我好有信心
現在我不再是辦公室的笑點
現在是大家稱羨的美麗護士
或許也可以幫助更多需要的朋友

http://blog.yam.com/flowbeauty

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()