close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
關於被遊戲公司的程式錯誤給弄到電腦壞掉
Jun 24th 2013, 15:33

http://lol.garena.tw/news/news_info.php?nid=1769

這家遊戲公司近期內的遊戲

我一打開程式(玩過的然都知道要做一個登入競時通的動作)

電腦就藍屏

然後到了第三次重新開機後我電腦就開不了機了

等到我開不了機之後我朋友才貼最上面的那個網址給我看

當下覺得很火

我又不知道有那網址哪知道試了三次就不能開了

好好的電腦就這樣被用壞

心裡覺得很悶

一直進不WINDOW的桌面

這樣他們是不是跟製作病毒的那些人沒甚麼兩樣

A:如果我火氣一直下去我可不可以去報警告他們?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()