close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決
請問台中有沒有擅長挑染的設計師?
Jun 11th 2013, 10:30

我知道妳說的是哪一種,本來我也不知道那個詞應該要稱作什麼XD~後來找到好像叫水光感染!
之前我陪我女朋友去value hair染頭髮的時候,設計師有提到要不要染這種的,
因為當時不太懂,所以就沒有選,後來回家上網查有找到別人分享的,
我覺得這種染起來還滿好看的,因為除了單色以外還有多種類似色系的線條,
看起來真的會比較有層次感,我女朋友也說下次想要染染看這種的,
妳可以看看別人分享的,是不是妳說的那種囉。

參考資料 參考別人的分享文 http://www.wretch.cc/blog/LifeIsJust/23141435

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()