Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
[生涯規劃] 如果沒有大學畢業去日本會被看不起嗎
Jun 17th 2013, 20:01

今年高中畢業
可是不打算讀大學
因為我不想浪費四年的時間去做我不想做的事
因為我很喜歡日本 所以想去學日文
學到一定程度後就去日本打工渡假
以後也想在日本工作 永遠在日本
這是理想 是一定會去實現的事
但是我擔心的是
申請打工渡假 會看有沒有大學學歷嗎
還有我以後到日本跟別人說我沒有念大學
會被看不起嗎?

不要說叫我去日本留學之類的~
我完全沒有留學的打算
3Q

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()