Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
皮膚皺皺的如何補救?
Jun 9th 2013, 01:37

我的皮膚乾乾又皺皺的,尤其是手背,腳背跟整隻腿,才2~30歲膚質卻像50幾歲ㄉㄧ樣怎麼辦?
我知道這跟我本身不愛喝水又挑食有很大的關係,但是現在市面上出ㄌ很多ㄉ玻尿酸,膠原蛋白...等的保養品,想請問有什麼產品可以讓我ㄉ皮膚回復到我這年齡層女孩子的膚質,不然夏天到ㄌ我這皮膚ㄉ質感,讓我根本不敢穿短褲跟涼鞋,連腳背皺到都要穿能包住全腳的布鞋,拜託大家提供我意見,敎敎我如何補救我乾又皺的皮膚!謝謝~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()