Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Mobile01最新文章
我在台中買不到via125
Jul 9th 2013, 15:55

今天我在台中的nova找了一圈,沒人賣,又去復興路跟文心南路口那家燦坤看看還有沒有賣(我也只是看看,燦坤的服務一向讓我不敢買他們的東西,這是題外話),重點是只有一台xxl 540,讓我真的有點好奇了,真想知道台中哪裡可以買到via 125?我就打電話去客服問,答案讓我傻眼了,台中沒有實體店面賣,我就問客服,是不是他們想放棄台灣市場了,他們說:「不是的,是經銷商不進貨,叫我上yahoo跟pchome買」。
問題來了,我之前一直是使用GO 630的,也用了幾年,昨天突然不能開機,我就想換台新的,我對TOMTOM使用的感覺也不錯(我也沒用過其他品牌的GPS就是了),可是連買都買不到的東西,讓我擔心會不會以會連圖資也不更新了?真的讓我兩難了,不知道該不該買TOMTOM的產品了?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()