close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
桃園~古董店 黑曜岩龍龜 舍利子 奇石
Jun 3rd 2013, 17:01

小弟 想請問 桃園哪裡有古董店
我想買 龍龜(風水擺設) 價格最好在 3000元上下

我阿公有舍利子 他說他在哥倫比亞買的 所以 我想要
鑑定一下...和一顆石頭
這顆石頭很玄 去溪水玩的前一天 我夢到 我在溪水游泳 結果看到一顆很大顆的石頭 阻擋我的路....隔天去溪水玩水 為了撿我的 泳鏡 彎下腰 煞那間 被一顆 長相平凡的石頭吸引 仔細想想 發現 是昨天出現在我夢裡的石頭但是小了 很多很多(手心1/4)
於是撿回家 我想也想找人 估這塊石頭...

至於開光龍龜的方法 要怎麼開光 和淨化... 謝謝這位大大

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()