close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
请问这两个男生谁更配我啊?为什么?
Jun 22nd 2013, 09:58

我:被人称为校花级别,被很多男生追求。性格文静,喜欢安逸的生活。目前有两个人追我,但我不知道他们谁更配我,请大家给我意见。
A男生::在美国留学,会计专业,学习成绩优异,是个通才,以后要在美国发展(绝对不hui国发展)。有野心,想方设法实现自己的理想,喜欢有竞争的生活。目前没有谈恋爱。

B男生:国内三本大学,家境一般,长的帅,身高185,被许多女生喜欢,可他心理只有我,生活在三线城市。目前工资每月三千多。他父母说他结婚时给买房子。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()