close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
Re: [討論] 該讓後座的女友拿東西嗎
Oct 2nd 2013, 11:56, by nateyang

作者nateyang (100倍奉還)

看板Boy-Girl

標題Re: [討論] 該讓後座的女友拿東西嗎

時間Wed Oct 2 11:56:30 2013

※ 引述《gs76 (gs)》之銘言: : 代PO : 跟女友在百貨公司買兩杯飲料,紙杯加紙蓋加紙袋, : 要騎車時女友說沒地方放,她在後座拿就好, : 我覺得很危險,不想讓她拿著, : 於是我說沒關係我放腳踏墊就好, : 騎上路沒多久,一個路口有台機車逆向暴衝出來, : 我緊急煞車,飲料當然都翻倒了... : 女友是不在意,但是我有點在意難道自己決策錯誤了嗎... 你是滿貼心的啦! 不讓女友拿著以免倒滿身,這樣很好。 足見你有很關心女友,這部份寫出來給大家做參考,給讚! 不過, 飲料翻了是跟本版有什麼關係? 這讓我想了很久,秋天雖然是個憂鬱的季節, 也沒像這個問題讓我「魷魚悶飯」(功夫旋風兒柔道篇,新堂功太郎), 你的決策應該要請一個小組來規劃,不然錯誤可是會有「重大」的「後果」啊!(??) 所以,這件生活上的小事,是讓感情發生什麼重大變化嗎? ------------- 啊啊~秋天到了~~(茶) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.204.21.172 ※ 編輯: nateyang 來自: 123.204.21.172 (10/02 11:57)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()