close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
退出鴻森事業
May 26th 2013, 17:47

我有加入鴻森事業~~

不過我現在想退出了~~

我有寄了存證信函~ 可是內容 我沒打
(另本人擬辦理退貨退款,包括加入之會費新臺幣伍佰元整及傳銷商品品項計有 _____ 電訊門號__ 支及 _____ 電訊門號__支,請貴公司依公平交易法第23條之1規定處理)

這樣可以要求他們 買回我所持有之商品嗎?

不行的話該怎麼辦~在寄一次存證信函嗎?

如果可以 是要跟他們聯絡?

還是找之前跟我簽訂條約的人呢?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()