close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
房中沒網線插位,電腦點上網?(地獄級,神手請進)
Jun 24th 2013, 02:38

我最近新砌左部桌上電腦,但問題是我房間牆壁係冇lan線位的,而且個router仲要係廳,我本來打算用homeplug ,但房中只有一個電插頭位,已經用來駁拖板,插電腦插頭,個mon個插頭,電話差電同枱燈等等,雖然有位可以插homeplug,但我係好多網站睇都話homeplug最好唔好插拖板同埋唔好有其他會高用電既野,好明顯我兩樣中晒,homeplug應該唔得啦

其次,我個房係間屋既最入,仲要隔兩面牆,我個房個面牆仲要係衣櫃!牆隔離係另一間房,跟住就係第2面牆,第2面牆外面係廳
即係一個L形,我間房就係L既直個一棟既最上面 L既橫線係出廳既走廊 ORZ
wifi因為隔兩面牆所以唔得啦,插線拉入房又好長
有冇神手可以打救我?
我呢個case可以話地獄級既難度,一定要高手至救到我啦

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()