close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
SONY LT29i 手機螢幕無法正常顯示
Jun 10th 2013, 14:48

各位大大你們好~
我想問一下~
有關於我手機螢幕的問題
最近剛換一支手機SONY LT29i 的
剛換不到幾個月
但前陣子我上游泳課時我不小心有摔到一下
從那次後我發現我的螢幕現在變成不定時的都會有問題
他時好時壞的
螢幕有時候可以開有時候不能開
不然就是有時候螢幕亮了卻是一半邊呈現黑黑的感覺
時常這樣都要拔掉電池,有時候拔電池又沒用~
想問各位大大像這樣的情形我是不是要將我的手機送修呢??
但應為我的手機是網路買的我也不知該怎麼送修耶!!~

我是台南永康人
我該送去哪裡維修呢??

麻煩大大們告訴我該怎麼辦才好??
因為這幾天常這樣快瘋了~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()