close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
請問我和男友如何讓感情回溫?有什麼方式嗎?
Jul 22nd 2013, 23:01

請問我和男友如何讓感情回溫?有什麼方式嗎?

我男朋友是玩音樂的,工作上和音樂有很大關係

最近我和他常吵架,因為他身邊有好多女生喜歡他

而且我發現每次打電話給他,旁邊都有女生

他都有好多理由和藉口,最近他對我真的很冷淡

也很少和我出去,打電話更不用說了

請問我要用什麼方法,我和男友感情能更好呢?

謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()