close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決 
Retargeting on Facebook?

Get more sales and conversions with Facebook retargeting. Try it free for 14 days. Set up takes just minutes!
From our sponsors
想問桃園或中壢哪裡有玻尿酸補淚溝不錯的醫學美容診所?
Sep 21st 2013, 04:04

之前我朋友介紹我去桃園市區的巴黎國際時尚整所
因為我朋友是在那邊打微晶瓷鼻子
效果很好 所以他知道我很想打淚溝就推薦我去
我朋友說巴黎國際的院長是原廠的顧問講師
專門教其他醫美界的院長微整型 所以
我就真的去打淚溝 大概三個多月前
效果真的很棒ㄟ 技術真的很好
你不用擔心有凹凸不平 我打完都沒有那些問題
非常自然^^ 而且我打的時候不會痛喔
因為打之前醫美師有幫我敷麻藥
而且他們使用的玻尿酸很酷 玻尿酸裡面就有麻醉的成分ㄌ
一邊打玻尿酸一邊麻醉 一點都不會痛
我也是打完後變得很有自信 我覺得價格上面對我來說也很合理
打完之後效果真的很好 立即見效 感覺我出去診所後我整個人變很有精神
眼睛都亮了起來 這間真的不錯
現在我跟人家說話也比較敢直視對方眼睛 變得較有自信
我終於沒有再被人家問說 是不是好幾天沒睡覺了= =
都被問煩了 哈 如果你想更清楚就可以乾脆直接打電話詢問比較好

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()