close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
有關Lenovo G580筆電麥克風問題
Jun 11th 2013, 20:35

這台筆電的孔不像其他筆電一樣有耳機跟麥克風兩個孔 他只有一個

我試過用手機送的耳機(只插一個孔就有耳機跟麥克風功能的那種)結果可以使用

但如果我只插麥克風 卻又不能用

請問我有辦法讓電腦只插麥克風 但收到的聲音不是從耳機出來的 而是從筆電發出聲音的辦法嗎?

我知道這台筆電本身就內建麥克風 不過收音太好 我朋友講的話自己都會聽得到

有經驗的人麻煩了!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()