Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Learn to create beautiful cakes from your kitchen.

Whether you are doing this for fun or to start a new business, this course provides the simple techniques needed to decorate a cake like a pro.
From our sponsors
Re: [閒聊] 有工作又開履歷錯了嗎?
Nov 19th 2013, 11:02, by hontashi

作者hontashi (人心比鬼可怕 塊陶啊!)

看板Salary

標題Re: [閒聊] 有工作又開履歷錯了嗎?

時間Tue Nov 19 11:02:57 2013

借這個標題 想請問大家朋友最近遇到的狀況 (但他沒說是鐵支還是五夭巴) 他被奴隸銀行的客服告知她被投訴了 原因是 有某家公司用人力銀行格式邀請信請他去面試 但是他沒按下要去或不去 (媒合信或主動通知信如果不合他意 他都直接刪掉) 對方就檢舉他 [答應]面試卻未赴約 我朋友覺得超莫名奇妙的 每天都有面試媒合信 也有保險之類的主動邀請面試信 他也不知道是誰檢舉他........ 聽完他的敘述是真的有點傻眼 資方架子高成這樣 我不是苦苦求著進你公司 只是在人力銀行開啟履歷 要不要投你家 要不要答應你邀請去你家面試 都是我的權力 我開履歷一陣子了 也接到通知我面試的電話 我聽到在霧峰就說太遠不方便 對方也是立刻掛我電話 非常沒禮貌 (重點是這家 我沒投 他也不是寄信給我) 真是讓人很傻眼...... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 60.249.2.177

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()