close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
[請問] 胸前骨頭伸展會有聲音 整骨??
Oct 28th 2013, 11:45, by yl30

作者yl30 (台中晨勃零)

看板ask

標題[請問] 胸前骨頭伸展會有聲音 整骨??

時間Mon Oct 28 11:45:49 2013

很久以前練校隊的時候 不知道怎樣碰到胸口就很痛 我媽就帶我去一間中醫診所 他問我怎麼了 我說我胸口碰到就很痛 他略帶酒意的要我轉過來 摸摸我的背 說你脊椎歪掉了 很嚴重喔 那時候我對那種中醫抱持著一種不屑的態度 想說"看捌~~連跟你說我胸痛了你還要說是脊椎問題" 就用很無言的表情看著我媽= = 意思是這次是給你面子阿~~下次不要叫我來了 然後他說要幫我喬一喬 從頭到腳的刷了一下 乾~~超恐怖的阿!! 然後然後 他就用手摸了一下我的胸前 是胸前 不是乳頭 說"還會痛嗎?" 厄 乾~真的不會痛了 我用不可置信的表情看著我媽 就像很紅的漫畫自製機一樣的饅頭人哭的時候的那表情 乾~~真的太神拉 莫約兩個月以後他就叫我不用去了 等到我最近復發 聽說他已經RIP了... 然後現在伸展胸前都會有折手指頭的聲音 又開始不舒服了... 我該去再找一家整骨嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 59.115.146.19

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()