Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Need to buy a car, but dread talking to car salesmen?

Fear no more! Enroll in this online course and learn how to effectively and confidently negotiate a great deal, saving you thousands!
From our sponsors
[問題] 想請問面試時 該去問的內容
Nov 18th 2013, 16:58, by according17

作者according17 (在這裡我卡了很久)

看板Salary

標題[問題] 想請問面試時 該去問的內容

時間Mon Nov 18 16:58:01 2013

請問面試的時候該問什麼 才能保障未來自己的權益呢? 小弟我新鮮人 退伍後曾在材料行當銷售員 算是打工吧.. 雖然是電子產業 但其實也是服務業 面試很隨便也沒準備 面試完兩個小時後就要我隔天去上班了 雖然制度算是不錯 但我依然離職 想換好點的工作 所以我面試經驗也是很爛.. 該注意的我可能都沒注意到 現在看到有興趣的 我就投遞履歷 投了好幾家好幾家 有通知的我才會去深入了解這公司 不知道各位前輩 找工作會像我一樣嗎 有點亂槍打鳥.. 但面試機會實在是太低了 我也只能這樣做.. 我更想問的是 面試的時候該去問那些事 才能保障自己的權益 另外 面試時 如果感覺自己勝算不大 那也要提問很多事情嗎? 工作真的好難找.. 104上寫的職缺內容 跟實際上面試時談的根本常常不一樣 我才知道 刊登求職網的都是公司內的人事 但親自來面試的是主管 是主管啊!! 前後說詞不一 害我幾次花一大堆車錢南北跑 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 122.117.11.112

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()