close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
YAHOO奇摩拍賣無法下標
Jun 3rd 2013, 00:26

我已經把聯絡資料的手機號碼改成新號碼
也傳送認證碼了
要下標的時候他一直叫我進行確認
還叫我傳送確認碼到舊門號
他是有事嗎??????
然後我要按 此號碼已退租或停用
他還要甚麼信用卡認證金融卡認識蝦咪挖溝的
到他的問題那邊也找不到方法解決
點他傳送過來的電子郵件裡的聯絡客服還給我404NOT FOUND
我要下標都不能下標真的很有障礙ㄟ

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()