close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[請問] FB過去的照片限制名單
Sep 24th 2013, 12:57, by schwach

作者schwach ()

站內ask

標題[請問] FB過去的照片限制名單

時間Tue Sep 24 12:57:23 2013

最近認識一些新朋友 不小心給了fb 但我fb上「有你被標註的相片」(也就是我朋友的相片,不是我自己的相簿) 有很多我形象盡失的醜陋照片 實在不想被新朋友看到... 請問有什麼方法呢? 設點頭之交只是不能看見自己的相簿和文章吧 這樣他們還是會看到那些我被標註的醜陋相片 和白爛發言 好困擾阿 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 210.208.61.61

evachicken:設定-標籤設定-誰可以看到你被標註的內容 09/24 13:12

schwach:我好像沒有這個功能 是因為我的fb不是新版嗎(網頁) 09/24 13:17

schwach:我是參考這個網址 09/24 13:17

schwach:請問要怎麼更新成有這個功能呢QQ 09/24 13:19

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()