close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-體育
>即時新聞-體育 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
「我很美,我敢裸體自拍」勇女身體力行
Sep 22nd 2013, 13:39

【綜合報導】美國西雅圖一位行為藝術家裘莉(Denise Jolly),為了要向自己證明自己肉體的美,花了一個月的時間,每天找不同的地方進行約2小時的「近裸自拍」,「近裸」是因為不能觸法,她找尋自己喜歡的場景,到了現場後請朋友或路人幫忙,除去身上大部分的衣物,並象徵性地在身體部位寫上「Be Beautiful」,之後拍下照片,將整個月的作品放上網路、名為《美麗計畫》(Be Beautiful Project)的部落格上,並把過程中的心路歷程整理在《身體不需抱歉》(The Body Is Not An Apology)網站上。

裘莉是個體重141公斤的胖子。在進行這個計畫的一個月中,剛開始時,她需要打破「因為自己的體積,我已完全失去慾望」的核心信仰,慢慢地,「我發現自己其實充滿慾望、力量,我很美,我隨時都能進入以愛與一切可能為基礎的幸福狀態」,「只要我愛上自己的身體,我就變得明亮、散發魔力而且勇敢」。

只要願意愛上自己身體最自然的樣子,「我就是渾然天成的完美,和你一樣」。

裘莉作品。翻攝自《澳洲新聞網》

裘莉作品。翻攝自《澳洲新聞網》

裘莉作品。翻攝自《澳洲新聞網》

裘莉作品。翻攝自《澳洲新聞網》

裘莉作品。翻攝自《澳洲新聞網》

裘莉作品集。翻攝自《Be Beautiful》

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()