close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 商業金融 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 商業金融 - 發問中 
Complimentary Downloads

7 Days of Complimentary Downloads: 100,000+ Motion Backgrounds, Video Clips, Production Music Tracks, Sound Effects, Special Effects and More.
From our sponsors
想要徹底的把英文底子打好!!!!!
Sep 23rd 2013, 07:06

未來我的夢想是要到國外工作
最近發現學校有一個國外實習方案
可以邊打工邊學英文
我非常想參加,但依我目前的狀況來說簡直遙不可及
所以我想把英文的底子打好,然後瘋狂衝刺,希望可以完成這個夢想

我想請問各位大大都看哪些雜誌打底子
或是說平常的休閒習慣是與英文有關而且很有幫助的!
還是說如果真的連學校老師交的都學不好了
更不應該自己讀 應該去找補習班協助呢?
我很喜歡英文,但總是有個瓶頸
我非常的疑惑,請各位大大解惑!!!!!!!!!拜託了~~~~~~~~~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()